Nee, met alleen uitleggen en zenden redden organisaties het al een paar jaar niet meer. Wil je fans van je merk krijgen en jouw community laten groeien, dan is een belevingsvolle merkontmoeting cruciaal. Check deze interessante voorbeelden!

Guerrillamarketing

49a0f070628fab4b80969cc9c36f8614

Guerrilla marketing met bestaande douches op het strand. het houdt niet op

“Het houdt niet op, niet vanzelf” Wat zou jij doen?

hm

Sil de Strandjutter in stijl met de nieuwste bikini van H&M

Interactie op evenementen
interactief

stress relief

event interactie

Beleving in advertenties of posters

run

Tags

No responses yet

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Over Annelies van Ek

Voor een communicatieadviseur is het belangrijk om je te blijven ontwikkelen. Deze website stimuleert mij om over mijn vak na te denken, visie te ontwikkelen en inspiratie op te doen. Passies hierin zijn leiderschap, verandercommunicatie en data.

Momenteel werk ik bij Philadelphia als manager team communicatie en sr. adviseur corporate communicatie.